Még nincs fiókja? Fiók létrehozása

Fiók kezelése

Közszféra

Spóroljon pénzt és időt velünk a másodlagos szoftverrel!

Lépjen kapcsolatba velünk

Hogyan segíthetünk az erőforrások megtakarításában?

Spóroljon a szoftverköltségeken

A másodlagos szoftverek jelentős költségmegtakarítást eredményeznek, amelyet más szükséges berendezésekre vagy projektekre fordíthat. A másodlagos szoftverekkel ügyfeleink általában 50-80%-ot takarítanak meg a szokásos piaci áron történő vásárláshoz képest!

Nézze meg néhány megvalósult projektünket

Spóroljon időt

Nem tudja, hogy melyik terméket válassza? Aggódik a szoftverekre vonatkozó ajánlattételi dokumentum megfelelő kiállítása miatt? Vegye igénybe ingyenes konzultációinkat! Segítünk Önnek felgyorsítani a teljes szoftverbeszerzési folyamatot, mivel többéves tapasztalatunk van a közszféra projektjeivel kapcsolatban.

Tudjon meg többet az ingyenes konzultációkról

Szerezzen pénzt a nem szükséges szoftverekért

Tudta, hogy pénzt kaphat olyan szoftverekért, amelyekre már nincs szüksége? Ha van olyan örökös szoftverterméke, amelyet már nem használ, mi felvásárolhatjuk Öntől (bizonyos feltételek mellett). Az alábbi linkre kattintva további információkat talál erről a lehetőségről.

Tudja meg, hogyan működik a szoftverfelvásárlás

Tehát mi is pontosan a másodlagos szoftver?

A másodlagos szoftver minden olyan szoftver, amely korábban valakinek a tulajdonában volt, és aki úgy döntött, hogy továbbértékesíti. A leggyakoribb ok az, hogy a szoftvertermék feleslegessé válik, mivel a tulajdonosa például egy újabb verzióra szeretne frissíteni.

A Forscope egy szoftverbróker - felesleges (minden szükséges követelménynek megfelelő) szoftvertermékeket vásárolunk a vállalatoktól, majd eladjuk azokat ügyfeleinknek.

Az új és a másodlagos szoftverek között funkcionalitás szempontjából nincs különbség - ugyanarról a szoftvertermékről van szó.

Legális a másodlagos szoftver?

Igen, legális. A másodlagos szoftverek jogi hátterének helyzete hosszú időn keresztül fokozatosan alakult. Ez végül az Európai Unió Bíróságának (EUB) 2012-ben hozott egyértelmű döntését eredményezte, amely megerősítette, hogy a korábban birtokolt szoftverek értékesítése jogszerű. Tudjon meg többet a másodlagos szoftverek jogi történetéről cikkünkben.

Másodlagos szoftverek és közbeszerzések

Ha közbeszerzésre kerül sor, sok intézmény nagyon diszkriminatív módon határozza meg a feltételeket (pl. csak "új" szoftvertermékeket engedélyez, VLSC portált ír elő stb.). Ez ellentétes a nyílt verseny és az egyenlő bánásmód alapelveivel, és nagyon sebezhetővé teszi az egész közbeszerzést, mivel a tisztességtelen követelések könnyen megfellebbezhetők a bíróságon. Van azonban egy egyszerű megoldásunk - az ingyenes konzultációnk!

Ingyenes konzultációk

Miben tudunk segíteni?

Termékválaszték

Nem tudja, hogy melyik terméket válassza intézménye igényeihez, vagy a megfelelő licencelés szempontjából? Segítünk! Széles körű licencelési ismereteinknek és minősítéssel rendelkező szakembereinknek köszönhetően képesek vagyunk olyan termékeket ajánlani, amelyek a legjobban megfelelnek az Ön számára.

Közbeszerzési dokumentumok előkészítése

Ajánlattételi dokumentumot kell kiállítania? Tanácsot adunk Önnek, hogy mit kell és mit nem kell tartalmaznia a követelményeknek és feltételeknek, hogy azok teljes mértékben megfeleljenek a jogszabályoknak. Ez vonatkozik a szoftvereket és hardvereket egyaránt tartalmazó beszerzésekre is.

Ezt a konzultációt ingyenesen biztosítjuk, így nem okoz Önnek többletköltséget, valamint időt és emberi erőforrásokat takaríthat meg. Ráadásul a megszerzett tudásra építhet a jövőbeni pályázatok készítésekor!

Lépjen kapcsolatba velünk

Néhány megvalósult projektünk

Slovenské elektrárne, a.s.

Elektromos energiaszolgáltató, Szlovákia

Szlovákia legnagyobb energiaszolgáltatója frissíteni akarta az alkalmazottai által használt szoftver régebbi verzióit. A költségmegtakarítás mellett az adataik továbbra is védve vannak a rendszeres biztonsági frissítésekkel, és a termelékenységük is nőhet!

Megtakarítás: 72%

Nemocnica Poprad

Kórház, Szlovákia

A poprádi kórháznak szüksége volt a Microsoft Office termékek újabb verzióinak megvásárlására alkalmazottai számára. Ajánlatunk (amelyet nyilvános pályázaton választottak ki) lehetővé tette, hogy a kórház 80%-kal olcsóbban jusson szoftvertermékekhez, mintha újakat vásároltak volna! A megtakarított össszeget most egy olyan berendezésre fordíthatják, amelyre a betegeknek és az orvosoknak egyaránt nagy szüksége van.

Megtakarítás: 80%

Příbram városa

Város, Csehország

Příbram városának frissítenie kellett belső kommunikációs szerverszoftverét. A tőlünk vásárolt termékekkel több mint 5 300 000 Ft-ót takarítottak meg, ami - hogy érzékeltessük - megfelel annak az összegnek, amelyet a műemlékük - a gránit szökőkút - javítására fognak költeni.

Megtakarítás: 5 300 000 Ft

Národná diaľničná spoločnosť

Nemzeti Autópálya Vállalat, Szlovákia

A szlovákiai autópályák építésére összpontosító állami vállalatnak szüksége volt a szerver-infrastruktúra bővítésére. A licencelési ismereteinknek köszönhetően sokkal olcsóbb opciót tudtunk biztosítani, mint amit eredetileg kértek, így rengeteg kiadást spóroltunk meg nekik!

Megtakarítás: 77%

Ügyfeleink

  • IV. kerület, Budapest
  • Rehab
  • MediCall
  • HVAC Group
  • Extrema Hungary
  • A Cseh Köztársaság Külügyminisztériuma
  • A Szlovák Köztársaság Beruházási, Regionális Fejlesztési és Informatizációs Minisztériuma
  • Pozsony város
  • Szlovák villamos művek
  • Pozsonyi repülőtér, Szlovákia
További ügyfelek megjelenítése

Együttműködés és hitelesítés

Szoftverre van szüksége intézménye számára, vagy közbeszerzéssel kapcsolatos konzultációra?

Tudassa velünk!

Kapcsolatfelvételi űrlap

GYIK

A megvásárolt termékek kapnak biztonsági frissítéseket?

Igen, termékeink megkapják a gyártó által kiadott összes biztonsági frissítést, az adott termékre meghatározott életciklus irányelvnek megfelelően. Termékeink ugyanazokkal a funkciókkal és technikai támogatással rendelkeznek, mint a Microsoft vagy bármely más szoftvergyártó által biztosított termékek.

Alkalmasak-e az OEM/ kiskereskedelmi szoftvertermékek közintézmények számára?

Nem kínálunk OEM/ kiskereskedelmi típusú termékeket, csak a mennyiségi forgalmazási csatornából származó termékeket. Általánosságban elmondható, hogy az OEM/Kiskereskedelmi szoftverek számos hátrányt jelentenek a mennyiségi termékekkel szemben, és felesleges bonyodalmakat okozhatnak Önnek és alkalmazottainak, ezért nem javasoljuk, hogy ilyet vásároljon.

Az OEM/Kiskereskedelmi termékek csak egyesével aktiválhatók, ami hosszadalmas és fárasztó lehet több tucat termék vásárlása esetén. Mi több, az átruházhatóságuk meglehetősen bonyolult, és néha egyáltalán nem lehetséges. Ráadásul a kezelésük nagyon megterhelő, mivel nincs lehetőség az összes termék egyszerre történő központosított módosítására.

A mennyiségi termékek viszont lehetővé teszik a kötegelt aktiválást mindössze 1 termékkulccsal, nagyon könnyen átvihetők egyik eszközről vagy felhasználóról a másikra, központilag kezelhetők egy ingyenes VAMT eszközzel, és összességében számos egyéb előnnyel járnak.

Tudnak segíteni nekünk a törvény szerinti közbeszerzés megírásában?

Igen, tudunk. Több éves tapasztalatunk van a közintézmények számára végzett projektek megvalósításában, valamint a jogorvoslati elemzésében, amely megerősíti a másodlagos szoftverek közbeszerzésének jogszerűségét. Segítségünkkel biztos lehet benne, hogy közbeszerzései megfelelnek minden szükséges követelménynek, valamint a tisztességes verseny elvének.

Biztosítunk például:

  • javaslatokat az intézménye igényeinek legmegfelelőbb szoftvertermékekre vonatkozóan
  • a szükséges szoftvertermékekre vonatkozó egyértelmű és pontos műszaki leírást
  • a másodlagos szoftvertermékek alapdokumentációjának kötelező adataira vonatkozó információkat
  • tanácsokat arról, hogy mit kell és mit nem kell tartalmaznia az ajánlattételi dokumentációnak
Előfordulhat, hogy a termékek egy idő után már nem működnek?

Ha a szoftver telepítetésre és aktiválásra kerül, és a sajátosságainak megfelelően kerül használatra, akkor nincs oka arra, hogy hirtelen, magától megszűnjön a működése (pl. deaktiválódjon). Nincs különbség az új és a másodlagos szoftver között a funkcionalitás tekintetében - ez még mindig ugyanaz a szoftvertermék.

A technikai funkcionalitás nagymértékben függ a gyártói oldalon történő változásoktól, de ami a termék aktiválási állapotát illeti, nincs ok az aggodalomra. Ha segítségre van szüksége a tőlünk vásárolt termékek aktiválásához, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk.

Mi történne auditálás esetén, átmenne rajta a másodlagos szoftver?

Igen, de egy fontos feltétellel - rendelkeznie kell az összes szükséges dokumentációval a megvásárolt másodlagos szoftvertermékekről. Cégünk teljes körű tulajdonosi dokumentációt biztosít (telepítési nyilatkozat, számla és egyéb, jogszabályban előírt dokumentumok), valamint szükség esetén könyvvizsgálói segítséget is nyújtunk, így nincs miért aggódnia. Soha nem találkoztunk egyetlen negatív döntéssel az általunk kínált termékek szoftverellenőrzésénél. Az auditokról bővebben a cikkünkben olvashat.

A kiválasztott terméket kosarába helyeztük.