Még nincs fiókja? Fiók létrehozása

Fiók kezelése

Microsoft 365 Business Premium – 1 évre

HU
magyar és több mint 10 másik nyelv
  • GB angol
  • DE német
  • IT olasz
  • FR francia
  • PT portugál
  • ES spanyol
  • SK szlovák
  • CZ cseh
  • PL lengyel
  • BG bolgár
  • + számos egyéb nyelv
product-img-forscope-Microsoft-365-Business-Premium@0.5x
A kép csak illusztráció. A terméket csomagolás nélkül szállítjuk.
Szoftver típusa:
előfizetéses
Variáns: elektronikus tanúsítvány
KészletenElektronikus kézbesítés 1-2 napon belül
Jelenleg nincs készleten
Kézbesítés e-mailben
103 900 Ft
131 953 Ft ÁFA-val együtt (27%)

Szeretne konzultálni a projektjéről és egyedi árajánlatot kérni? Lépjen kapcsolatba velünk.

Egyéni ajánlat

  • Átvihető (online aktiválás)
  • 1 éves előfizetés 1 felhasználó számára
  • Új előfizetésként vagy megújításként használható
  • a Microsoft előfizetések sajnos nem visszatéríthetőek
Termék típusa:
teljes verzió
Disztribúció formája:
előfizetéses; elektronikus tanúsítvány
Érvényesség:
1 év
Átruházhatóság:
átvihető
Telepítési eljárás:
telepítés a gyártó telepítőfájljából (a fájl letöltéséhez linket biztosítunk)
Architektúra:
32/64 bit
Operációs rendszer kompatibilitása:
Windows, macOS, Android, iOS
Nyelv:
többnyelvű szoftver
Kompatibilitása MS Office:
MS Office Home and Student, MS Office Home and Business, MS Office Professional
Kompatibilis számok (P/N):
J29-00003
  • Szoftvertanúsítvány
  • Az EU jogszabályainak megfelelő dokumentáció
  • Vásárlásról szóló igazolás (számla)
  • Telepítőfájl letöltése
Processzor:
kétmagos processzor, 1,6 GHz
Memória:
4 GB RAM
Merevlemez-terület:
4 GB (Windows op. rendszerekhez); 10 GB (Mac op. rendszerekhez)
Operációs rendszer:
Windows 7, 8.1, 10; a macOS két legújabb verziója
Képernyőfelbontás:
1280×768 vagy nagyobb felbontású
Grafika:
DirectX 9 grafikus processzor, WDDM 2.0 driverrel

Microsoft 365 Business Premium – 1 évre

A Microsoft 365 Business Premium egy átfogó termék- és szolgáltatáscsomag a komplex megoldásokat kereső vállalatok számára. Tartalmazza a Standard kiadás eszközeit és alkalmazásait, és olyan további funkciókat kínál, mint a kiberfenyegetés elleni fokozottabb védelem és eszközkezelés. Ezt az előfizetési csomagot kifejezetten javasoljuk a Microsoft Azure felhasználói számára.

A termék tartalma:
  • Office alkalmazások (asztali, webes és mobil verziók): Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access (csak PC), Publisher (csak PC).
  • Microsoft Teams – online értekezletek és videokonferenciák akár 300 felhasználó számára.
  • 1 TB OneDrive felhő tárhely felhasználónként.
  • Exchange Online50 GB postafiók és egyéni e-mail domaincím.
  • SharePoint Online – dokumentumkezelésre és tárolásra használható együttműködési platform.
  • Azure Virtual Desktop (AVD) hozzáférési jogosultságok – hozzáférés virtuális asztalokhoz és felhőalapú alkalmazásokhoz
  • Az eszközök, adatok és a biztonság fokozott ellenőrzése a Microsoft Intune, az Azure Information Protection és a Microsoft 365 Defender segítségével.
  • Windows 10 Pro frissítési jogok – Windows 7 Professionalről vagy Windows 8.1 Próról Windows 10 Próra való frissítéshez. 
  • Windows 11 Pro frissítési jogok – a Windows 10 Pro 2004-es vagy későbbi verziójának Windows 11 Próra való frissítéséhez.

Licenc részletek

A Microsoft 365 Business Premium a felhasználó 5 mobileszközön, 5 táblagépen és 5 asztali számítógépen, laptopon vagy Macen teljeskörűen telepítheti az Office-alkalmazásokat. Egy előfizetést csak egy felhasználó használhat.

Ezzel az előfizetési csomaggal új rendszergazdai fiók nyitható, illetve adható hozzá meglévő Microsoft 365 Admin Center fiókhoz. Nem használható a rendes, nem üzleti Microsoft-fiókkal. Emellett kizárólag legfeljebb 300 főt foglalkoztató vállalkozások vásárolhatják meg. A nagyobb vállalatok a Microsoft 365 Enterprise csomagokat választhatják.

Funkciók

Minden Microsoft 365 alkalmazás és szolgáltatás rendszeresen frissül, és a hibajavítások és biztonsági frissítések mellett a legújabb funkciókat is azonnal megkapja.

A Word 365 olyan eszközöket biztosít, amelyekkel könnyedén készíthet korszerű megjelenésű és áttekinthetően strukturált dokumentumokat. A helyesírási és nyelvtani hibák felismerésének folyamatos fejlesztése, valamint a beszédfelismerő funkciók és a Microsoft Translator a használt nyelvtől függetlenül segítik az írást. A Word 365 a dokumentumok PDF-fé vagy interaktív, könnyen megosztható weboldalakká történő átalakítását is lehetővé teszi.

Az Excel 365 segít a különböző típusú és mennyiségű adatok gyors és pontos kezelésében. Hozzon létre táblázatokat sablonokból, és alakítsa át adatait magával ragadó, világos és érthető dokumentumokká. Gyorsítsa fel a matematikai állítások bevitelét az Ink Equations funkcióval, amely a kézzel írt egyenleteket automatikusan használható képletekké alakítja, és mutassa be az adatelemzés eredményeit vizuálisan meggyőző módon, grafikonokkal, diagramokkal és akár 3D modellekkel.

A PowerPoint 365 rendkívül kifinomult módon mutatja be fényképeit, üzleti ötleteit, terveit vagy jelentéseit. Adjon dinamikát történetének és ötleteinek gazdag animációkkal, filmszerű mozgással, áttűnésekkel, zoomolással, 3D modellekkel és még sok mással. Használja a @mention elemet a megjegyzésekben, hogy a munkatársai tudják, ha szüksége van a közreműködésükre, és bárhol élvezheti a gyors együttműködést.

Az Outlook 365 az iparág vezető alkalmazása az e-mailek küldésére, a kontaktok tárolására, a feladatok kezelésére és a személyes és csoportos naptárak szervezésére. Rangsorolja napirendjét a Fókuszált bejövő üzenetek funkcióval, amely a legfontosabb e-maileket a Fókuszált lapra, a kevésbé fontosakat pedig az Egyéb lapra sorolja, jelölje meg kollégáit az e-mailekben a "@" paranccsal, vagy válasszon ki egy mindenki számára megfelelő időpontot, és tartson időzónákon átnyúló megbeszéléseket.

A OneNote 365 szinte bármilyen fájltípust beágyazhat az Excel-táblázatoktól kezdve a videoklipekig, így még a legfelső jegyzetelési igényeket is kielégíti. Az alkalmazás szinkronizálható az összes eszközén, így bárhonnan feljegyezheti gondolatait és jegyzeteit digitális jegyzetfüzetébe.

A Publisher 365 segítségével a legkülönbözőbb típusú, személyre szabott és professzionálisan kinéző publikációkat tudja könnyedén létrehozni. Legyen szó hírlevélről, marketinges vagy értékesítési, nyomdai vagy épp webes publikációról, a Publisher segítségével könnyedén és gyorsan elérheti a legjobb eredményt.

Hozzon létre adatbázisokat az Access 365 segítségével, még ha Ön nem is adatbázis-szakértő, vagy épp semmit nem tud a kód írásáról! Ez a hatékony menedzsmentrendszer lehetővé teszi, hogy hatalmas mennyiségű adatot könnyedén elemezzen, összegezzen, valamint prezentáljon. A legfrissebb verzió rengeteg továbbfejlesztett eszközt és funkciót tartalmaz.

A Microsoft Teams egy népszerű, széles körben használt felhőalapú csapatmunka-szoftver, amelynek fő funkciói közé tartozik az üzenetküldés, a fájlmegosztás, a videohívások és a megbeszélések. A rendkívül alkalmazkodó MS Teams bármilyen méretű vállalat számára alkalmas. A sok más Microsoft-termékkel és -szolgáltatással, például Exchange, PowerPoint és SharePoint integrációjának köszönhetően az MS Teams valós időben teszi lehetővé a tartalommal kapcsolatos együttműködést mind a helyi, mind a távoli alkalmazottak számára különböző eszközökön és platformokon, beleértve a Windows, macOS, Android és iOS rendszereket.

A OneDrive akár 1 TB tárhelyet és további szinkronizációs szolgáltatásokat biztosít. Összekapcsolja az összes fájlját a Microsoft 365 rendszeren és számos különböző platformon és eszközön keresztül, és lehetővé teszi, hogy zökkenőmentesen és intuitív módon megossza azokat és együtt dolgozzon projektjein a csapat többi tagjával.

Az Exchange Online a Microsoft Exchange Server képességeihez hasonló hosztolt üzenetküldési megoldást valósít meg – a felhasználók számára hozzáférést biztosít az e-mailekhez, a postafiókhoz, a naptárhoz, a névjegyekhez és a feladatokhoz PC-ről, az internetről és mobileszközökről.

A SharePoint Online segít a vállalatoknak a tartalom, webhelyek, tudás, munkaterületek és alkalmazások létrehozásában, megosztásában és kezelésében az egész szervezeten belül. A SharePoint segítségével elősegítheti a különböző részlegek közötti csapatmunkát és együttműködést, mivel lehetővé teszi számukra, hogy gyorsan megtaláljanak és megosszanak minden szükséges információt a szervezeten belül és kívül.

Az Azure Virtual Desktop (AVD) egyszerűsített kezeléssel, a több munkamenetre is alkalmas Windows 10-zel, az Office-alkalmazások optimalizálásával, valamint a beépített távoli asztali szolgáltatások támogatásával teszi lehetővé az asztalok és alkalmazások egyszerű és intuitív virtualizálását.

Az Azure Information Protection (AIP) a kiválasztott tartalomhoz rendelt különböző címkékkel teszi lehetővé a vállalkozások és szervezetek számára a fontos dokumentumok, e-mailek és egyéb fájlok osztályozását, szkennelését és védelmét.

A Microsoft Intune egy Azure-szolgáltatás, amely dedikált eszközöket kínál a mobileszköz-kezeléshez (MDM) és mobilalkalmazás-kezeléshez (MAM), így a rendszergazdák felügyelhetik a szervezet telefonjainak, táblagépeinek és laptopjainak eszközfunkcióit, felhasználói beállításait és alkalmazásait.

A Microsoft 365 Defender a biztonsági szakembereknek szánt egységes, a behatolás előtti és utáni vállalatvédelmi csomag, amely integrált védelmet nyújt a kifinomult, rosszindulatú támadások ellen. A Defender natív módon koordinálja az észlelést, a megelőzést, a vizsgálatot és a válaszadást a szervezetek által gyakran használt különböző végpontokon, például a felhasználók identitásán, az e-mail fiókokon és az alkalmazásokon.


Hibrid megoldást keres? Olvassa el alábbi cikkünket, és tudja meg, hogyan hozhatja ki a legtöbbet mind az örökös, mind az előfizetéses termékekből!
Office 2019, Microsoft 365 vagy mindkettő?

Lásd az elérhetőséget

Összegzés

A kiválasztott terméket kosarába helyeztük.