A Microsoft telefonos aktiválása
a Microsoft Windows vagy a
Microsoft Office termékek aktiválásának egyik módja. Általában
megköveteli, hogy hívja a Microsoft aktiváló központját, és szóban
megcsinálja az aktiválási információkat.
A telefonos aktiválás általában egy
használt licenc újraaktiválásakor szükséges.
Ez azért van, mert az engedélyt
offline állapotban távolították el, korábban egy másik országban
használták, vagy egy más típusú hardveren. Az egyik ilyen okból
regionális vagy hardverkompatibilitási problémák merültek fel a
leggyakrabban használt online licenszaktiválás során. Ezért is
vezették be a telefonos aktiválást –
ez kényszeríti frissítésre és megerősítésre az új licenc
státuszt a Microsoft szervereken.
A telefon aktiválásának
megkönnyítése érdekében létrehoztunk egy félig automatizált online
telefonos aktiválási szolgáltatást, a
Letactivate.com
címen. Együttműködik a Microsoft
szerverekkel, és segít Önnek a termékek aktiválásának gyors és
egyszerű elvégzésében.
Alább megtalálhatja a részletes
útmutatónkat, Windows vagy Office aktiválásához. Az aktiválás
menete kicsit különbözik, ezért a megfelelő útmutatót a megfelelő
linkre kattintva tudja kiválasztani.
Válassza ki az aktiválási útmutatót:
A termék aktiválásához kérem kövesse az alábbi lépéseket:
1. Lépés: A telefonos aktiválás elindításához nyissa meg a keresőmezőt, és írja be, hogy slui 4. Nyissa meg a felugró parancsikont és el fog indulni az Aktiválási varázsló.
1 of 9
2. lépés: Válassza ki az országát, majd kattintson a Tovább gombra.
2 of 9
3. lépés: Ezen képen láthatja a
telepítési azonosítót. Erre számsorra szüksége lesz, hogy megkapja a megerősítő azonosítót, amely a termék aktiválásának befejezéséhez szükséges.Ne zárja be az ablakot és nyissa meg
www.letactivate.com;
Ha szükséges, vegye fel a
kapcsolatot a Forscope ügyfélszolgálatával (
kapcsolatfelvételi űrlpon, telefon:
+36 1 408 8311) hogy segítsen befejezni az aktiválást.
3 of 9
4. lépés: Jelentkezzen be az e-mail címével (amelyiket a rendelés során is megadta), valamint a rendelésszámával (ez a jelszava).
4 of 9
5. lépés: Válassza ki, hogy a Telepítési azonosítója 6 számból (Windows 8-as, vagy régebbi azonosítók), vagy 7 számból (Windows 10 és Office 2013 vagy újabb azonosítók) áll-e.
5 of 9
6. lépés: Használja a 3. lépés során megszerzett Telepítési azonosító számsort és gépelje be az üres mezőkbe (minden mezőbe külön), a letactivate.com weboldalon. Ha kész van, kattintson a Hitelesítés gombra.
6 of 9
7. lépés: Várjon néhány pillanatot, amíg befejeződik a hitelesítés. Ez hosszabb ideig is eltarthat, ha egyszerre több ember próbálja az oldalon keresztül hitelesíteni a Telepítési azonosítóját.
7 of 9
8. lépés: Most már rendelkezik egy Jóváhagyási azonosítóval. Már csak be kell fejeznie az aktiválást. Menjen vissza az Aktiválási varázslóba, amelyet még az 1. lépés során nyitott meg és gépelje be a Jóváhagyási azonosítót.
8 of 9
9. lépés: Miután beírta a Jóváhagyási azonosítót a megfelelő mezőkbe (A, B, C, D…), kattintson a Windows Aktiválása opcióra az aktiválási folyamat befejezéséhez. Ennyi az egész!
9 of 9
Mejegyzés:
Ha a
Letactivate-s telefonos aktiválás
nem működne, vagy az adott licensz
használata regionálisan korlátozva van,
akkor az Ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi Önnel a
kapcsolatot,
a termékcsere vagy a hibaelhárítás
ügyében.
A termék aktiválásához kérem kövesse az alábbi lépéseket:
1. lépés: Győződjön meg róla, hogy a számítógépe kapcsolódva van az internethez, majd nyissa meg az Office programot. Automatikusan kérni fogja a termékkulcs megadását. Adja meg a kulcsot, majd kattintson a Folytatás gombra. Megkezdődik a kapcsolatfelvétel a Microsoft szerverrel és ellenőrzi a termékkulcsot. Amennyiben nem ugrik fel semmilyen hibaüzenet, a termék sikeresen aktiválódott.
Ha egy hibaüzenetet lát (példákért, lásd az alábbi gallériát), kattintson a Vissza gombra és próbálkozzon meg a telefonos aktiválással, az alábbi útmutató lépéseit követve.
1 of 8
2. lépés: Válassza ki ‘A telefonon szeretném aktiválni a szoftvert’ opciót a Microsoft Office Telepítési varázslóban, majd kattintson a Tovább gombra.
2 of 8
3. lépés: Válassza ki az országát a listából. Látni fogja a
Telepítési azonosítóját. Erre számsorra szüksége lesz, hogy megkapja a megerősítő azonosítót, amely a termék aktiválásának befejezéséhez szükséges. Ne zárja be az ablakot és nyissa meg
www.letactivate.com
Ha szükséges, vegye fel a
kapcsolatot a Forscope ügyfélszolgálatával (
kapcsolatfelvételi űrlpon, telefon:
+36 1 408 8311) hogy segítsen befejezni az aktiválást.
3 of 8
4. lépés: Jelentkezzen be az e-mail címével (amelyiket a rendelés során is megadta), valamint a rendelésszámával (ez a jelszava).
4 of 8
5. lépés: Válassza ki, hogy a Telepítési azonosítója 6 számból (Windows 8-as, vagy régebbi azonosítók), vagy 7 számból (Windows 10 és Office 2013 vagy újabb azonosítók) áll-e.
5 of 8
6. lépés: Használja a 3. lépés során megszerzett Telepítési azonosító számsort és gépelje be az üres mezőkbe (minden mezőbe külön), a letactivate.com weboldalon. Ha kész van, kattintson a Hitelesítés gombra.
6 of 8
7. lépés: Várjon néhány pillanatot, amíg befejeződik a hitelesítés. Ez hosszabb ideig is eltarthat, ha egyszerre több ember próbálja az oldalon keresztül hitelesíteni a Telepítési azonosítóját.
7 of 8
8. lépés: Most már rendelkezik egy Jóváhagyási azonosítóval. Már csak be kell fejeznie az aktiválást. Menjen vissza az Aktiválási varázslóba és gépelje be a Jóváhagyási azonosítót. Miután beírta a Jóváhagyási azonosítót a megfelelő mezőkbe (A, B, C, D …), kattintson a Windows Aktiválása opcióra az aktiválási folyamat befejezéséhez. Ennyi az egész!
8 of 8
Az alábbi hibaüzenetek egyike ugrik
fel? Ezeket nyugodtan figyelmen kívül hagyhatja és folytathatja a
terméke telefonos aktiválását.
"A telefonos aktiválás, már nem
támogatott e termék esetében"
“A termék nem aktiválható, mert ez
a Termékkulcs nem érvényes.”
“A termék nem aktiválható, mert a
licensz aktiválási száma elérte a maximálisat”
Mejegyzés:
Ha a
Letactivate-s telefonos aktiválás
nem működne, vagy az adott licensz
használata regionálisan korlátozva van,
akkor az Ügyfélszolgálatunk hamarosan felveszi Önnel a
kapcsolatot,
a termékcsere vagy a hibaelhárítás
ügyében.