Még nincs fiókja? Fiók létrehozása

Fiók kezelése

Office távoli telepítése és beállítása

HU
magyar és 8 másik nyelv
  • GB angol
  • SK szlovák
  • CZ cseh
  • PL lengyel
  • BG bolgár
  • HR horvát
  • GR görög
  • RO román
service-img-forscope-office@0.5x
express-delivery
Készletenszállítás 5 percen belül
Jelenleg nincs készleten
Kézbesítés e-mailben
Ügyfeleink ezt is vásárolják
Office 2016 Professional Plus
Office 2016 Professional Plus
164 724 Ft 55 900 Ft
Office 2013 Standard
Office 2013 Standard
164 724 Ft 24 900 Ft
12 677 Ft
5 900 Ft
7 493 Ft ÁFA-val együtt (27%)
Az ügyfeleink 96% -a javasolja a forscope.hu webhelyen történő vásárlást
  • Az EU jogszabályainak megfelelő dokumentáció (eladói nyilatkozat)
  • Vásárlásról szóló igazolás (számla)
  • Elektronikus tanúsítvány foglalási kóddal
  • Távoli segítség ügyfélszolgálatunk által
  1. Vásárolja meg a szolgáltatást, amelyre szüksége van.
  2. Kapni fog egy elektronikus tanúsítványt foglalási kóddal.
  3. Foglaljon időpontot a foglalási rendszerünkben a foglalási kód használatával.
  4. Munkatársunk egy munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megerősítse a foglalását.
  5. A megállapodás szerinti napon és időben a Forscope Remote Help (TeamViewer program)* segítségével hozzáférést kell biztosítania számítógépéhez.
  6. Munkatársunk csatlakozik az Ön eszközéhez, és elvégzi aszoftver telepítéséhez és beállításához szükséges összes lépést.
  7. Kérjük, vegye figyelembe, hogy jelen kell lennie a folyamat során, mivel egyes lépésekhez szükség lehet a segítségére.

A szolgáltatás csupán munkanapokon érhető el: Hé-Pé 9:00-17:30

Amennyiben egynél több távoli segédszolgáltatást vásárol, kérjük, győződjön meg arról, hogy mindegyikhez külön időpontot foglal le. Köszönjük! 

*A Forscope Remote Help alkalmazásról többet megtudhat itt.

Office távoli telepítése és beállítása

A szolgáltatás tartalmazza:

  • • A rendszer aktuális állapotának ellenőrzését
  • • Az Office programcsomag teljes telepítését
  • • A szoftver beállítását és testreszabását a telepítés után
  • • Alapvető bevezetést az újonnan telepített szoftverbe

Követelmények:

  • • Számítógép előtelepített operációs rendszerrel (Windows 7 vagy újabb)
  • • Működő internetes kapcsolat
  • • Hozzáférés a számítógépéhez a Forscope Remote Help segítségével (TeamViewer program)
  • • Ügyfél jelenléte a távoli segítség közben

Biztonság:

  • • A TeamViewer alkalmazás, amelyet a távvezérléses segítséghez használunk, a program minden részéhez a legmagasabb biztonsági követelményeket alkalmazza, így számítógépe teljes biztonságban lesz a folyamat elejétől a végéig.
  • • Az egész folyamatot rögzítjük, tehát, ha aggályai lennének az ügyfélszolgálatos kolléga bármelyik lépésével kapcsolatban, újra tudjuk nézni a felvételt, hogy lássuk, helyesen történt-e minden.
  • • Bármikor megnyomhatja az ESC billentyűt, ami azonnal megszakítja a folyamatban lévő távvezérléses kapcsolatot. Ez akkor lehet hasznos, ha bejövő Skype hívása van, vagy őrizetlenül kell hagynia számítógépét egy ideig.
  • • Háttere  fekete lesz, de ha van valamilyen megnyitott dokumentum vagy futó program amit nem szeretne ha látnánk, kérjük zárja be még a kapcsolódás kezdete előtt.

Általános szerződési feltételek:

A szolgáltatás megvásárlásával Ön megerősíti, hogy elolvasta és elfogadja az Általános szerződési feltételeket, valamint a termékre vonatkozó következő feltételeket:

  • • Nem vállalunk felelősséget semmilyen hardverrel vagy szoftverrel kapcsolatos problémáért, amely általunk nem befolyásolható körülmények miatt merül fel- például ha az ügyfél illegális szoftvert használ (vagy használt), vagy ha szoftver vagy hardver hibásan működik.
  • • Szolgáltatás cseréje: Ha véletlenül olyan szolgáltatást rendelt, amelyet nem óhajtott vásárolni, abban az esetben, ha még nem használta fel, kicseréljük Önnek. A vásárolt szolgáltatás nem cserélhető termékre, csak egy másik szolgáltatásra.
  • • Szolgáltatás visszatérítése: Abban az esetben, ha nem használta a szolgáltatást, a vásárlás után 30 napon belül teljes visszatérítést kaphat.
  • • Jogunkban áll a szolgáltatást megtagadni, amennyiben az ügyfél nem hajlandó engedélyezni a készülékéhez vagy a szolgáltatásunk teljesítéséhez nélkülözhetetlen információkhoz való hozzáférést.

Mi is a Forscope Remote Help?

Alapvetően egy olyan program, amely lehetővé teszi, hogy magasan képzett ügyfélszolgálatunk távolról segítsen. A biztonságos TeamViewer alkalmazást használjuk, amely lehetővé teszi számunkra, hogy csatlakozzunk a számítógéphez.

A szolgáltatás legfőbb előnyei:

  • • Gyors és egyszerű, és lehetővé teszi, hogy minél hamarabb elkezdje használni a termékét.
  • • A felelős személy mindent elmagyaráz, és végigvezeti Önt az egész folyamaton. Ezután csak hátra kell dőlnie és nézni, ahogy aktiválják a terméket Önnek.
  • • A felmerülő problémákat valós időben megoldjuk.

Hogyan működik? (Útmutató lépésről-lépésre)

Töltse leForscope Remote Help alkalmazást (TeamViewer program).

Az alkalmazás letöltése után, nyissa meg a ‘TeamViewerQS.exe’ fájlt. Egy kis ablak fog megjelenni.

A biztonságos kapcsolat elindításához meg kell osztania az ID számát (az alábbi kép alapján) munkatársunkkal

Munkatársunk csatlakozik az ön számítógépéhez és megkezdi a termék aktiválását. Az asztali háttérképe fekete lesz, és mi az alábbi képhez hasonlóan fogjuk látni:

Lásd az elérhetőséget

Összegzés

A kiválasztott terméket kosarába helyeztük.

    Ingyenes szállítás és 30 napos pénzvisszafizetés