Még nincs fiókja? Fiók létrehozása

Fiók kezelése

Office 2019 Standard

HU
magyar és több mint 10 másik nyelv
  • GB angol
  • DE német
  • IT olasz
  • FR francia
  • PT portugál
  • ES spanyol
  • SK szlovák
  • CZ cseh
  • PL lengyel
  • BG bolgár
  • + számos egyéb nyelv
product-img-forscope-Office-2019-Standard@0.5x
A kép csak illusztráció. A terméket csomagolás nélkül szállítjuk.
express-delivery
Szoftver típusa:
használt, örökös
Variáns: elektronikus tanúsítvány
KészletenElektronikus kézbesítés 5 percen belül
Jelenleg nincs készleten
Kézbesítés e-mailben
Ügyfeleink ezt is vásárolják
Project 2019 Standard
Project 2019 Standard
231 500 Ft 158 900 Ft
154 000 Ft
63 900 Ft
81 153 Ft ÁFA-val együtt (27%)

Szeretne konzultálni a projektjéről és egyedi árajánlatot kérni? Lépjen kapcsolatba velünk.

Egyéni ajánlat

Auditálásra kész jogi dokumentáció

Mivel ez a termék használt szoftver, a törvény 4 feltételt határoz meg, amelyek a szoftver tulajdonjogának jogszerű átruházásához szükségesek.

Mi biztosítjuk az első tulajdonos nyilatkozatát, amely megerősíti, hogy minden jogi feltétel teljesült:

  1. Az első felhasználási ország az EU/EGT-n belül vagy Svájcban volt.
  2. A terméket teljes egészében kifizették a szerzői jog tulajdonosának.
  3. A termék örökös, a használatának nincs időkorlátja.
  4. A terméket az első tulajdonos már nem használja.

A jogi dokumentáció részét képezi a Forscope nem-használatbavétel nyilatkozata is.

Szeretne többet megtudni a rendelkezésre bocsátott dokumentációról? Olvassa el cikkünket.

  • Átvihető (online aktiválás)
  • Egy eszközhöz
  • Tartalmazza a Word, Excel, PowerPoint, Outlook és Publisher programokat
  • Lejárat nélküli
  • Kompatibilis a távoli asztali szolgáltatásokkal (RDS)
  • Kompatibilis a macOS Ventura, macOS Monterey
Termék típusa:
teljes verzió; esetlegesen frissített a szerzői jog tulajdonosával kötött karbantartási megállapodás alapján
Disztribúció formája:
mennyiségi (OLP, EA vagy hasonló); elektronikus tanúsítvány
Másodlagos szoftver:
igen; az összes szükséges dokumentumot az EU jogszabályaival összhangban szállítjuk
Érvényesség:
életre szóló
Átruházhatóság:
átvihető
Telepítési eljárás:
telepítés a gyártó telepítőfájljából (a fájl letöltéséhez linket biztosítunk)
Architektúra:
32/64 bit
Operációs rendszer kompatibilitása:
Windows, macOS
Nyelv:
többnyelvű szoftver
Kompatibilitása MS Office:
MS Office Standard, MS Office Pro Plus és különálló MS Office alkalmazások
Kompatibilis számok (P/N):
021-10609, 021-10597
Támogatás megszűnése:
alapvető technikai támogatás: 10.10.2023, kiterjesztett technikai támogatás: 14.10.2025
  • Szoftvertanúsítvány
  • Az EU jogszabályainak megfelelő dokumentáció
  • Vásárlásról szóló igazolás (számla)
  • Telepítőfájl letöltése
Processzor:
kétmagos processzor, 1,6 GHz
Memória:
2 GB RAM (32-bit); 4 GB RAM (64-bit)
Merevlemez-terület:
4 GB
Operációs rendszer:
Windows 10; Windows Server 2019, Windows 11, Windows Server 2022, macOS Ventura, macOS Monterey
Grafika:
DirectX 9 grafikus processzor, WDDM 2.0 driverrel

Office 2019 Standard

Telepítési sajátosságok

Fontos! Az Office 2019 Standard csak a következő rendszereken támogatott: Windows 10, Windows 11, macOS Ventura, macOS Monterey. A macOS újabb verzióihoz az Office LTSC 2021 Standard verziót ajánljuk.

Nem rendelkezik Windosw 10-el még? Vessen egy pillantást Office 2016 ajánlatunkra – ez a csomag kompatibilis a Windows régebbi verzióival is.

Megjegyzés: Nem lehet telepíteni ugyanazon az eszközön egy mennyiségi és egy kiskereskedelmi (retail) szoftververziót. Ez azt jelenti, hogy például nem telepítheti ugyanazon a számítógépen a Microsoft Office Home and Business (kiskereskedelmi licenc) és a Project Professional (mennyiségi licensz) programokat.


Jellemzők

Az Office 2019 Standard magasabb teljesítményt nyújt és a programjai modern, intuitív kinézettel rendelkeznek. Alakítsa dokumentumait, táblázatait és prezentációt a kedve szerint, használja ki az olyan új funkciókat, mint pl. a fordító és szerkesztő eszközök, az Ink-to-Text funkciót, mozgó grafikákat, valamint a sok új adattípust.

A Word 2019 rengeteg új funkciót, sablont, segédeszközt tartalmaz, amelyek segítségével seperc alatt jól kinéző, strukturált dokumentumokat hozhat létre. A fejlesztett nyelvtani hibafelismerő technológia, valamint a Microsoft Translator eszköz remek segítséget nyújt az íráshoz, így a dokumentumai mindig bemutatásra készek lesznek, függetlenül attól, hogy milyen nyelven ír. Ezentúl ráadásul összetett egyenleteket is kiszámolhat a dokumentumaiban az új, beépített LaTeX matematikai feladatmegoldó funkció segítségével!

 

Az Excel 2019 segítségével könnyedén tud egyszerre nagy mennyiségű adattal dolgozni. Hozzon létre táblázatokat a sablonok alapján és hozzon létre adataiból átlátható dokumentumokat. Az Excel 2019 az alábbi új és hasznos funkciókat tartalmazza: térképes táblázatok, melyekkel össze tudja hasonlítani különböző földrajzi régiók értékeit és kategóriáit; Skálázható Vektorgrafikák, tölcsér diagrammok, amelyekkel egy adott folyamat különböző stádiumában mért értékeit tudja összehasonlítani, valamint a “Tintaegyenlet” funkció, melynek köszönhetően komplex matematikai műveleteket végezhet el – és még sok minden más!

 

Használjon PowerPoint 2019-et lenyűgöző és profin kinéző fényképes prezentációk, üzleti tervek, ötletek vagy riportok bemutatására. Egészítse ki előadását lenyűgöző dizájnnal és animációkkal, a PowerPoint Morph funkcióval, mozgóképes vagy 3D-s modellekkel és egyéb olyan elemekkel, amelyekkel elvarázsolhatja barátait vagy üzletfeleit. Mindemellett az új PowerPoint Zoom funkcióval, már lehetősége van a nem lineáris prezentációk előadására is – ezentúl már különböző interaktív szlájdokat hozhat létre, amelyek friss és modern küllemet kölcsönöznek prezentációjának!

 

A Publisher 2019 segítségével a legkülönbözőbb típusú, személyre szabott és professzionálisan kinéző publikációkat tudja könnyedén létrehozni. Legyen szó hírlevélről, marketinges vagy értékesítési, nyomdai vagy épp webes publikációról, a Publisher segítségével könnyedén és gyorsan elérheti a legjobb eredményt. 

 

Az Outlook 2019 a legjobb program e-mailek, névjegyek, feladatok, valamint személyes és csoportos naptárak kezelésére illetve nyomon követésére. A program tartalmazza a már rég beépített funkciókat, valamint sok, a hatékony munkát elősegítő új funkciót. Az egyik legfőbb újdonság az ún. Focused Inbox funkció, amelynek köszönhetően fel tudja osztani a bejövő leveleit; a Focused jelzés alá kerülnek be a legfontosabb e-mailjei, az Other jelzés alá pedig a kevésbé fontos üzenetek. Emellett könnyebben tudja megnézni, hogy a kollégái mit válaszoltak egy, az Outlookon keresztül megszervezett meetingre, valamint “@” segítségével taggelhet személyeket az e-mailekben, vagy kijelölhet egy időpontot, és akár időzónákon átívelően is létrehozhat meetingeket.

Lásd az elérhetőséget

Összegzés

A kiválasztott terméket kosarába helyeztük.