Hogyan cserélje ki, vagy küldje vissza a termékét:
Két különböző formanyomtatvánnyal rendelkezünk arra az esetre, ha Ön vissza kívánja küldeni, vagy ki akarja cserélni a tőlünk vásárolt terméket. Kérem töltse ki a Jótállási Igénylőlapot, ha termékcserét kíván eszközölni, vagy a szerződéstől való elállást kérő űrlapot, amennyiben visszaküldené a terméket és vissza szeretné kapni a vételárat.
Töltse le a Jótállási Igénylőlapot, ha kicserélné a terméket |
Töltse le a Szerződéstől való Elállást kérő űrlapot, ha visszaküldené a termékünket |
Kérem olvassa el az alábbi szöveget, amennyiben többet szeretne megtudni az egyes dokumentumokról, valamint a visszatérítés, illetve a termékcsere-igénylés folyamatáról.
Jótállási Igénylőlap
Amennyiben termékcserét szeretne eszközölni, töltse ki a Jótállási Igénylőlapunkat. Minden szükséges információt fel kell tüntetnie, hogy minél gyorsabban el tudjuk bírálni a kérelmét.
- Minden esetleges jótállási igényléshez szükséges kitölteni, kinyomtatni, aláírni a jótállási igénylőlapot. Kérjük minden esetben küldje le számunkra a kinyomtatott és aláírt, majd beszkennelt/befotózott dokumentumot, valamint a kitöltött digitális PDF fájlt is.
- Nem tudjuk elfogadni azokat a visszaküldött termékeket, amelyeket utánvételesen kézbesítenek számunkra.
- Panaszát mihamarabb, felesleges halogatás nélkül rendezzük, legfeljebb a panasz benyújtásától, valamint a visszaküldött termék átvételétől számítva legkésőbb 30 munkanapon belül elbíráljuk azt.
- Nem tudjuk elfogadni az olyan termékek visszaküldését, amelyek több mint 2 éve lettek kézbesítve az ügyfél számára.
Kérem olvassa el figyelmesen a Jótállási Igénylőlapot, mielőtt visszaküldi azt. Köszönjük szépen!
Elállás a Szerződéstől
Bármilyen tőlünk vásárolt terméket visszaküldheti és kérheti a vételár visszatérítését. Ügyfeleinknek 30 napos időszakot ajánlunk fel a szerződéstől való elálláshoz. Amennyiben szeretné visszaküldeni a tőlünk vásárolt terméket, vagy termékeket, töltse ki a vonatkozó, Szerződéstől való elállást kérő Űrlapot. Minden szükséges információt fel kell tüntetnie, hogy minél gyorsabban el tudjuk bírálni a kérelmét.
- Minden szeződéstől való elálláshoz szükséges kitölteni, kinyomtatni, aláírni a vonatkozó űrlapot. Kérjük minden esetben küldje le számunkra a kinyomtatott és aláírt, majd beszkennelt/befotózott dokumentumot, valamint a kitöltött digitális PDF fájlt is.
- Nem tudjuk elfogadni azokat a visszaküldött termékeket, amelyeket utánvételesen kézbesítenek számunkra.
- Szerződéstől való elállás iránti igényét mihamarabb, felesleges halogatás nélkül rendezzük, legfeljebb a panasz benyújtásától, valamint a visszaküldött termék átvételétől számítva legkésőbb 30 munkanapon belül elbíráljuk azt.
- A termékeket legfeljebb 30 nappal a termék kézbesítése után lehet visszaküldeni.
Kérem olvassa el figyelmesen a Szerződéstől való Elállást kérő igénylőlapot, mielőtt visszaküldi azt. Köszönjük szépen!
Gyakran Ismételt Kérdések
Meddig tart a jótállási igénylés folyamata?
Jótállási igényét mihamarabb, felesleges halogatás nélkül rendezzük. A panasz benyújtásától számítva legkésőbb 30 munkanapon belül elbíráljuk azt, hacsak nem egyezünk meg kölcsönösen hosszabb időtartamban. A gyors elbírálás feltétele, hogy Ön az összes általunk kért adatot megadja, ezt a helyesen és hiánytalanul kitöltött reklamációs formanyomtatványon teheti meg.
Tájékoztatnak panaszom elbírálásának folyamatáról és a döntésről?
Panaszának elbírálásának folyamatáról elektronikus úton tájékoztatjuk Önt. Lelkiismeretesen dolgozunk panasza elbírálásán és igyekszünk Önt folyamatosan tájékoztatni panaszának elbírálásáról.
Ki állja a reklamáció költségeit?
Abban az esetben, ha ún. jóváhagyott ügyfélpanaszról van szó, illetve a fizikai termék visszaküldése költségekkel jár, felmerülő költségeit visszafizetjük. Ehhez a postaköltség megfizetését igazoló okmány, számla, vagy egyéb a költséget igazoló dokumentum szükséges.